Elsőként meg kell érteni mennyit változott az olvasási szokásunk az elmúlt 10 évben. Az iskolában megtanult fogalmazás írása nagyon messze lett hatékony reklám szövegtől.
Még mindig sokszor azt látom ez egy alábecsült része a marketing rendszerének, pedig az egyik legfontosabb láncszem. Küldhetsz vagyonokat a kampányokra, utána a rossz minőségű megszólítás miatt, nem történik vásárlás.
Ez egy igen összetett téma, így ez a videó mégha hosszú is, akkor sem tud telejs lenni. Ha a végén kérdések maradnak benned írd fel és találkozásunkkor beszélünk róla
A webáruházaknál mindig fontosa kérdés a “melik rendszer válasszam?”
Egyáltalán miért van szükség arculatra?
Képzeld azt el hogy mindig másképp nézel ki, másmilyen az arcod. Emiatt mindig amikor találkozol valakivel, újra be kell neki mutatkozz, el kell mond ki vagy, milyen vagy, és meg kell hogy ismerjen újra, hogy felépüljön benne egy bizalom feléd.
Nem találta meg amit keresett? Segítünk!
Milyen marketing tevékenységre szeretne egyedi ajánlatot?