Hogyan tudod megsokszorozni a marketing hatékonyságát?

Az animációs reklámfilmek 5-10-szer hatékonyabbak lehetnek a legtöbb kampány megoldásnál. Erre mutatunk néhány valós példát.

Minden vevő megszerzése pénzbe kerül, de nem mindegy, hogy mennyibe. Ha felére tudod csökkenteni a vevőnként hirdetési költség árát, akkor már csak egy dolgot kell eldöntened. Fele annyit költés és ezzel növeled a profitot. Vagy kétszer annyi ügyfelet szolgálsz ki és ezzel duplázod a bevételed.

 

Nézzük, mit is tud a kreatív marketing a szigorúan adatalapú alapuló  marketinggel szemben.

 

Az adat alapú marketinget végzők, legtöbbször nem a hatékonyságon dolgoznak, hanem ha több ügyfelet szeretnél, azt mondják, emelj költségkeretet.

Mi azt látjuk, legyenek a kampány elemei meggyőzőbbek, így sokkal több érdeklődőből lesz vásárló.

Tehát 100 érdeklődőből 1 vevő esetében az 1% javulás dupla forgalmat eredményez.

 

Nézzünk példát:

  1. példa:

Egy kampány során az elkötött összegből a keresőszavas kampány hatására 6 új árajánlatkérést kaptunk.

A Display (kis képes hirdetések) még 3 új ajánlatkérést hozott.

Remarketingben futtatott YouTube kampány még további 27 ajánlatkérést eredményezett.

Ez jól mutatja, mennyire meggyőző tud lenni az animációs film, hiszen az ajánlatkérések 75%-át az animációs film hozta.

 

Ehhez még hozzáadtunk egy Facebook leadgenerálásra specializált kampányt az említett animációs filmmel. Itt az eredmény még meglepőbb.

 

1 ajánlatkérés ára 376 forintra csökkent a korábbi 3500-4000 forintról.

 

Remélem, most már érthető, miért jó egy animációs reklámfilm. De azért legyen még egy példa.

 

  1. példa

Ennél a kampánynál 1 keresőszavas ajánlatkérésre a remarketing hatására még további 2 ajánlatkérés érkezett display hirdetésekből, és 10 aminációs filmekre vonatkozóan. Tehát a remarketing nélkül 1 ajánlatkéréssel a 13 helyett maradnánk. Ráadásul az animációs filmre jutó költség a tizede.

  1. példa:

Ez a saját kampányunkat mutatja, ahol animációs filmmel és a sokak által megszokott képi bannerekkel hirdetjük magunkat. További adatok nincsenek, mert a képes kampányt le is állítottuk, mivel 10-szeres hatékonyságbeli különbség volt.

Ha szeretnél új, vagy az eddigi ügyfeleidnél jobban fizető ügyfeleket szerezni, szükséged lehet egy jó animációs reklámfilmre, valamint a megfelelő kampánykezelésre. Tekintsd meg referenciáinkat, és keress minket!