B PRO…

COOP Olajpont a Gastroil-tól

COOP Olajpont a Gastroil-tól

Gastroil Magyarország Zrt. és a COOP Üzletlánc közös projektként megvalósuló használt étolaj felvásárlás promóciós anyagait készítettük el. Az arculat kialakításnál fontos szempont volt mind a két cég megjelenése. Az anyagoknak egyszerűnek, könnyen értelmezhetőnek kellett lenniük.

A LOGÓ

Mint minden logó tervezési folyamatban itt is több változat készült. Minden grafikai megfogalmazás az olaj arany színe, a környezetvédelem, a felvásárlási pont, és az újrahasznosítás elemeit tartalmazta.

A végleges tervben egyszerű grafikai elemekkel az olaj és a helymeghatározás, mint pont került egyetlen egységbe.

0
ötlet
0
vázlat
0
Elkészített terv

Tudta, hogy…

Magyarországon évente 50 ezer tonna étolajat használnak el a háztartások és különböző konyhák? A használt olaj veszélyes hulladéknak számít, vagyis nem lenne szabad WC-be önteni. A háztartások többsége mégis ezt teszi.

És azt, hogy…

A lefolyóba jutva a csatorna falán megtelepszik, lerakódik és dugulást okoz? A szennyvíztisztító olajos végtermékét nem lehet termékeny iszapként használni, mert az olaj a föld légáteresztő képességét is tönkreteszi.

Szükséges kompetenciák

Arculat tervezés

Brandépítés

Grafikai tervezés

Grafikai tervezés

Logó tervezés

Stratégiaépítés

Megtervezett és elkészített anyagok