fbpx

B PRO…

COOP Olajpont a Gastroil-tól

Gastroil Magyarország Zrt. és a COOP Üzletlánc közös projektként megvalósuló használt étolaj felvásárlás promóciós anyagait készítettük el. Az arculat kialakításnál fontos szempont volt mind a két cég megjelenése. Az anyagoknak egyszerűnek, könnyen értelmezhetőnek kellett lenniük.

A LOGÓ

Mint minden logó tervezési folyamatban itt is több változat készült. Minden grafikai megfogalmazás az olaj arany színe, a környezetvédelem, a felvásárlási pont, és az újrahasznosítás elemeit tartalmazta.

A végleges tervben egyszerű grafikai elemekkel az olaj és a helymeghatározás, mint pont került egyetlen egységbe.

0
ötlet
0
vázlat
0
Elkészített terv

Tudta, hogy…

Magyarországon évente 50 ezer tonna étolajat használnak el a háztartások és különböző konyhák? A használt olaj veszélyes hulladéknak számít, vagyis nem lenne szabad WC-be önteni. A háztartások többsége mégis ezt teszi.

És azt, hogy…

A lefolyóba jutva a csatorna falán megtelepszik, lerakódik és dugulást okoz? A szennyvíztisztító olajos végtermékét nem lehet termékeny iszapként használni, mert az olaj a föld légáteresztő képességét is tönkreteszi.

Szükséges kompetenciák

Arculat tervezés

Brandépítés

Grafikai tervezés

Grafikai tervezés

Logó tervezés

Stratégiaépítés

Megtervezett és elkészített anyagok

Nem találta meg amit keresett?
Segítünk!

Milyen marketing tevékenységre szeretne egyedi ajánlatot?