A marketingeszközök nagyon megváltoztak az elmúlt években. Bizonyos eszközök háttérbe szorultak, és az online marketing nagymértékben előtérbe került. Én imádtam az indulását. Kis költségekből zseniális eredményeket lehetett elérni. Aki kicsit ügyes volt, szárnyalt. De ez mára megváltozott.
A legtöbb social media felület hirdetési árai alig térülnek meg. A Google Ads sem rentábilis minden termékre. Úgy látszik, megszületett az az új felület, ahol gyorsan és minimális költségből lehet hatalmas követő bázist építeni. Ez a platform nem más, mint a TikTok. Itt van újra az aranykor. Akik most csak legyintenek erre a platformra, azok közé fognak tartozni, akik nagy összegekért próbálják utolérni a konkurensei felépített brendjét. Ezt sok vállalkozásnál végignéztem a Facebook esetében is.
Hogyan lesz egy fiatal srácnak fél év alatt 110 ezer követője és 4,5 millió like-ja? Rövid videókat készít pénzügyi témákról. És hogyan lesz egy budapesti taxisnak 140 ezer követője és saját könyve? Az életéről és életfelfogásáról mesél 1 perces videókban. Túl egyszerűnek tűnik? A TikTok egy olyan platform, ahol egy jó ötlet és elhivatottság segítségével nagy sikereket lehet elérni.
Ezekben a sikersztorikban több minden közös:
A fenti számoktól nem egy marketingesnek leesik az álla. Ennyi követő, mindez egy forint ráfordítása nélkül?! Túl jó, hogy igaz legyen! Pedig igaz…
Ha velünk tartasz, megtudhatod:
A fenti cikk az Üzleti siker a TikTok-on című könyv részlete. Ha Te is építenéd a márkád a TikTok-on, a könyvben megtalálsz mindent, amit tudnod kell a sikerhez.
Ebben videóban felvázoljuk, hogy mi a legfontosabb egy weboldalnál, például: stratégia, tartalom, technikai megvalósítások, design és jogi szabályozások.