A vállalkozóknak mérlegelniük kell a közösségi médiába befektetett munka várható megtérülését. Mielőtt belépnek egy új platformra, alaposan meg kell vizsgálniuk a körülményeket. Meg kell határozniuk, hogy milyen üzleti céljai vannak, és mit tud nyújtani az adott felület. Kiknek érdemes márkát építeni a TikTokon?
Akiknek bűn lenne kihagyni a TikTok jelenlétet: azok a cégek, akiknek a célcsoportja a 13-25 év közötti fiatalok. Nekik ez egy tökéletes lehetőség arra, hogy elérjék a potenciális vásárlókat.
Az idősebb célcsoportnak értékesítő cégek számára is tartogat lehetőségeket a TikTok. Ennek két feltétele van:
A korán kezdők hatalmas előnnyel indulnak. A lényeg, hogy amikor a vásárlóidat is elkapja a TikTok-láz, a cégednek legyen már egy követő bázisa és feltöltött tartalmai. Miért jó ez? Az emberek bizonyítottan azokat a profilokat követik be inkább, akiknek sok követőjük van (a szociálpszichológiában ez az úgynevezett csoportnyomás heurisztikája: „amit sokan szeretnek, az jó”). Kezdd el most, amíg még ingyen el lehet érni a közönségedet!
A célcsoportod előtt érkezni jó, de a legfontosabb, hogy a konkurencia előtt érkezz meg a platformra. Ha nem így teszel, nagyon sok pénzzel tudod megvásárolni később a neked megfelelő pozíciót. Képzeld csak el: amikor ők belépnek a versenybe, neked már 10-20-50 vagy akár 100 ezer elhivatott követőd lesz, akik lájkjaikkal és hozzászólásaikkal előrébb juttatnak a megjelenítési listán. Így a TikTok-újoncok a te videóidat látják majd először.
A fenti cikk az Üzleti siker a TikTok-on című könyv részlete. Ha Te is építenéd a márkád a TikTok-on, a könyvben megtalálsz mindent, amit tudnod kell a sikerhez.
Ebben videóban felvázoljuk, hogy mi a legfontosabb egy weboldalnál, például: stratégia, tartalom, technikai megvalósítások, design és jogi szabályozások.