Még korai válságról beszélni, de egyes szektorokban már elég nehéz lett a helyzet. Mivel ez nem egy gazdasági nehézségen alapul, remélhetőleg a lefolyása nem lesz túl hosszú, de felelős cégvezetőként mindenképp foglalkozni kell vele.
Bihari Gábor marketing megvalósító
Válságkezelésünk
Meg kell vizsgálni milyen változásokat kell eszközölnünk ahhoz, hogy minél kevésbé érintsen rosszul minket a kialakult helyzet.
Beszélgess sokat más vállalkozókkal, hogy ők hogyan reagálják a helyzetet.
Építs együttműködéseket.
Csapatban könnyebb megtalálni a megoldást a nehézségekre és változtatni rajtuk, ha kell.
Növeld a láthatóságod, kommunikálj többet az ügyfelek felé!
Ilyenkor veszélyes a visszavonulás és elbújni a piacról. A beburkolózás nem jó taktika.
Most még jobban előtérbe kerülnek az online felületek. Már jelentősen érezhető a webáruházak erősödése, a házhoz szállítások megszaporodása. Vizsgáld meg, hogy milyen lehetőségeid vannak erre a területeden.
A személyes kontaktusok fenntartására jók lehetnek a videó üzenetek.
Ne feledjük, minden nehéz időszak elmúlik egyszer, nem mindegy, hogy utána mennyi idő alatt tudjuk rendezni sorainkat.
Vigyázz a munkatársaidra!
Vizsgáld meg mi az, amit home office-ba lehet elvégezni. Fontos, hogy csökkentsd a vállalkozáson belüli megbetegedések kockázatát, hisz a legtöbb esetben 1-2 kolléga kiesése is komoly gondot okoz.
Nagyon jó, kis költségű szoftverek is vannak, amik segítik a folyamatok szervezését ilyen esetekben. Méri a feladatok időtartamát, ellenőrizhetővé teszik folyamatokat.
Jelezd, ha bármiben tudunk segíteni!
Széles ügyfélkörünk van, ha mi közvetlenül nem is, de sok esetben van olyan partnerünk, aki segíthet.
Nem találta meg amit keresett? Segítünk!
Milyen marketing tevékenységre szeretne egyedi ajánlatot?