fbpx

B PRO…

Webáruház: kiknek való és mire érdemes odafigyelni?

A webáruház nagyon divatos lett. Éppen ezért sokan eljátsszanak a gondolattal, hogy nekik is legyen egy webáruházuk. Kinek ajánljuk az online áruházat, és kiknek valószínűleg nem lesz kifizetődő?

Ha még nincsen értékesítésed, és webáruházzal akarsz indítani – nagy eséllyel nem lesz könnyű dolgod. Ha nincs egy vevőköröd, akik megbíznak benned és szívesen vásárolnak tőled, akkor nehezen fogsz tudni vevőket szerezni. Persze vannak kivételek – például, ha nagyon különleges a terméked.

Akiknek szinte kötelező a webáruház: akiknek van már fizikai üzletük vagy valamilyen módon már értékesítenek. Nekik egy nagyon jó lehetőséget jelent a webáruház: forgalmat növel és biztosítékként szolgál esetleges lezárások esetén. Számukra a marketing költségek alacsonyabbak lesznek. Miért fontos ez?

Gyakori tévhit, hogy a legnagyobb költsége a webáruház létrehozásának van. Ha elkészült a webáruház, ott még nem áll meg a munka. Az online felület nem fog ugyanis magától pénzt termelni – valahogyan vevőket kell oda terelni. Ezért is fontos, hogy mindig számoljunk a webáruház marketing költségeivel. Ezek a költségek nagyságrendekkel alacsonyabbak azoknál, akik már rendelkeznek egy vevőkörrel. Könnyebb ugyanis a meglévő vevők segítségével felépíteni a webáruház látogatói bázisát.

Mielőtt elindítanád a webáruházadat, vedd tehát figyelembe a meglévő vásárlói bázisodat és a marketing költségeket.

Lépjen velünk kapcsolatba!

Hívjon, vagy írjon nekünk és kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot.

További videóink

Mi a legfontosabb a weboldalnál?

Ebben videóban felvázoljuk, hogy mi a legfontosabb a weboldalnál, például: stratégia, tartalom, technikai megvalósítások, design és jogi szabályozások.