fbpx

B PRO…

Ma az egyik legdinamikusabban fejlődő iparág, az online kereskedelem.

Ha te se szeretnél ebből kimaradni, mi segítünk megteremteni a feltételeit.

Milyen szempontok fontosak a webáruháznál:

  • Google megfelelés

Itt két nagyon fontos dolgot említenék meg. 

1. Fizetett hirdetések nélkül is minél előrébb kerüljön a weboldal a Google listáján. Ezért mi olyan oldalakat hozunk létre ami megfelel a SEO elvárásoknak.

2. Fizetett hirdetések indításakor jól együtt működjön a Google felületeivel, ezért minél kisseb hirdetési költséggel a lehető legnagyobb profitot termelje.

  • Áttekinthetőség

Mivel alapvetően kínálati piac van, a vevők nem hajlandók egy olyan webáruházban vásárolni ahol keresgetni kell a neki megfelelő terméket, nehezen megtalálhatók az információk akár a termékről, akár a vásárlás, szállítás, fizetés megoldásairól. Az oldalnak jól átláthatónak, és könnyen kezelhetőnek kell lennie.

Egy tipikus webáruház hibáról itt meg is nézhetsz egy 3 perces videót: https://bpro.hu/webaruhaz-hiba/

  • Design felépítése

A mai világunkat erősen a vizualitás és látvány határozza meg. A webáruházad külsőségeiben elavult a látogatókban bizalmatlanságot szül, és az esetek 70% elpártol az oldaltól.

A jó Design figyelembe veszi a célcsoport, hisz más látványt helyeznek előtérbe a különböző generációk, érdeklődési körűek, neműek. Mint minden területen itt is gyorsan változna a trendek, és az elavult bizalmatlanságot szülhet.

  • Megfelelő marketing funkciók

Egy modern webáruházrendszer sok lehetőséget kínál, amivel támogatja az eladásokat.

Kupon rendszereket kezel, törzsvásárlói rendszert építhet, hírleveleket küldhet. Jól integrálható a Google shoppinghoz és a különböző Social média felületekhez.

  • Integrációk

Amennyire lehetséges kerülni kell az értékesítés manuális adat átvezetéseit a belső rendszerek között, hogy minél kevesebb hibalehetőség legyen. Ezt szolgálják az előre elkészített integrációk.
Itt gondolok a számlátó programokra, raktárkezelőkre, illetve a szállítás végző cégek rendszereihez való illeszkedést.

Így könnyen automatizálható a számlakészítés, szállítási információk átadása, költségek számolása, és a raktárkészlet változtatása a webáruházas vásárlásokkor.

  • Optimális rendszer kiválasztása:

Mint az élet minden területén, a termékek itt sem egyformák. Akár egy cipőt vagy egy autót nézünk jelentős különbség lehet a minőségben, vagy a felhasználási módban.

Az igények felmérése után, olyan rendszert választunk ki, ami a legjobban szolgálja az értékesítést.

Shoprenter, unas, shoptet woocommerce

A webáruház elkészülte csak az út kezdete.

Ügynökségünk segíti a webáruház elindulást,
és felfutását.

  • Termék feltöltése (ezekhez szöveg írás, fotók és termék videók elkészítése)
  • Google és egyéb kampányok kezelése
  • Kreatívok lekészítése: pl: https://bpro.hu/webaruhaz-kampany/

Miben segíthetünk?

Ha nem akarod idődet, energiádat arra pazarolni, hogy megtanuld a webáruházas rendszer használatát, és több marketing szakmát próbálj egyedül elvégezni (stratégiatervező, grafikus, szövegíró, fotós, jogász, adatfeltöltő)…

BÍZZ MEG MINKET, ÉS MI EGY KÉZBEN TARTVA MINDEN FELADATOT ELVÉGZÜNK WEBÁRUHÁZADDAL KAPCSOLATBAN.

  • Szállítási és fizetési módok beállítása​

  • A termékfeltöltéseket akár nagy mennyiség esetén is vállaljuk (10.000-es tételben is)​

  • Szöveges menüpontok elkészítése​

  • Akciók, kuponok, marketing funkciók beállítása​

  • Fizetési módok, szállítás, számlázási integrációk beállítása​

  • Jogi anyagok elkészítése​

  • Webáruház koncepció elkészítése​

  • Az igények alapján segítünk kiválasztani a megfelelő Shoprenter csomagot​

  • Cég arculatának és célpiacnak megfelelő Design készítése​

  • Kérés szerint fotók, videók készítése​, szövegírás​

  • Termékkategóriák kialakítása​

  • Termék változatok kezelése, szűrők beállítása​

A webáruházról leggyakrabban felmerülő kérdések:

  • Mennyi idő alatt készül el a webáruház?

    Ammenyiben rendelkezésre álnak a szöveges és kép tartalmak általában 1 hónap. Ez a rendszerre értendő, hisz a teljes tartalom felvitel nagyon sok mindentől függhet. Függ a termékek mennyiségétől, hisz egy-két terméktől a több 10.000 termékes webáruházakat is készítünk. A termékekhez tartozó információk rendszerezettségétől. Egy adatbázisból gyorsabban és könnyeben átemelhetők a termékek, mint egy pdf katalógusból.

  • Mennyibe kerül egy webáruház?

    Az egyedi igényektől függően nagyon széles skálán mozog. Alap esetben is 500.000 Ft től indulnak.
    Árat emelő tényezők: • Az egyedi programozást igénylő design • Integrációk fejlesztése meglévő CRM rendszerekhez • Nagy mennyiségű termékfeltöltés
    Az általunk készített webáruházak az esetek jelentős részében havi bérletű rendszerek.

REFERENCIÁK

Igazából pont, hogy Weboldalt szeretnél?

Egyedi részletfizetési megoldásokkal!

Ha érdekel, kérj részletes információt!

Nem találta meg amit keresett?
Segítünk!

Milyen marketing tevékenységre szeretne egyedi ajánlatot?