ONLINE KAMPÁNYOK
Az online kampányok egyik legfontosabb eleme a weboldal, hiszen a kampányok nagy része erre a felületre irányítja az érdeklődőt. Sok esetben a nagy és szerteágazó tartalom miatt szükség van egy landing (landoló) oldal elkészítésére. Ennek szerepe, hogy az érdeklődőt arról informálja, amiért az oldalra jött, és a gondolatmenetével segítse a vásárlói döntés meghozatalában. Ez esetenként változóan lehet közvetlen vásárlás, árajánlat kérés, vagy kapcsolatfelvételen keresztül adatok megadása. Ezt mindig az adott értékesítési stratégia határozza meg.
Fontos kiemelni, hogy egy jól megtervezett landing oldalnak egyszerűnek, de hatásosnak kell lennie. A felhasználói élmény (UX) és a felhasználói felület (UI) tervezése kulcsfontosságú a konverziós arány növelésében. A világos üzenetek, a felhasználók figyelmét fenntartó vizuális elemek és a könnyen érthető felhívások a cselekvésre (CTA-k) hozzájárulnak a hatékonyabb felhasználói interakcióhoz. Ezenkívül a weboldal sebességének optimalizálása és a mobilbarát design is elengedhetetlen a mai digitális világban.