ONLINE KAMPÁNYOK

ONLINE KAMPÁNYOK

Az online kampányok egyik legfontosabb eleme a weboldal, hiszen a kampányok nagy része erre a felületre irányítja az érdeklődőt. Sok esetben a nagy és szerteágazó tartalom miatt szükség van egy landing (landoló) oldal elkészítésére. Ennek szerepe, hogy az érdeklődőt arról informálja, amiért az oldalra jött, és a gondolatmenetével segítse a vásárlói döntés meghozatalában. Ez esetenként változóan lehet közvetlen vásárlás, árajánlat kérés, vagy kapcsolatfelvételen keresztül adatok megadása. Ezt mindig az adott értékesítési stratégia határozza meg.

Fontos kiemelni, hogy egy jól megtervezett landing oldalnak egyszerűnek, de hatásosnak kell lennie. A felhasználói élmény (UX) és a felhasználói felület (UI) tervezése kulcsfontosságú a konverziós arány növelésében. A világos üzenetek, a felhasználók figyelmét fenntartó vizuális elemek és a könnyen érthető felhívások a cselekvésre (CTA-k) hozzájárulnak a hatékonyabb felhasználói interakcióhoz. Ezenkívül a weboldal sebességének optimalizálása és a mobilbarát design is elengedhetetlen a mai digitális világban.

A kampányok csoportosítására egy hasznos módszer a vásárlói szándék szerinti. Itt két megkülönböztetés lehetséges:

Amit megvásárolni szeretnének:

Ebben az esetben már megfogalmazódott benne a vágy, hogy megszerezze a terméket, és keresi a leendő vevő. A feladatunk az, hogy elérjük, hogy a vásárlás nálunk történjen. Ennek az egyik legismertebb platformja a Google kulcsszavas hirdetés.

Még nincs benne vágy a vásárlásra, ezt fel kell benne ébreszteni:

Ebben az esetben a feladatunk a probléma felismertetése a fogyasztóval, amire termékünk megoldást nyújt. Minél több hátrányt érez a problémával szemben, annál nagyobb eséllyel akarja majd a terméket. Ezek elsősorban a social media platformokon valósulnak meg.

Fontos megjegyezni, hogy mindkét megközelítéshez más-más marketing stratégia szükséges. Az első esetben a hangsúly a termék vagy szolgáltatás előnyeinek bemutatásán és a már kialakult vásárlási szándék kihasználásán van. A második esetben a cél a márka tudatosságának és érdeklődésnek növelése, valamint az érzelmi kötődés kialakítása a fogyasztóval.

Ebben az esetben a tartalommarketing és a storytelling lehet hatékony eszköz, mivel ezek segítségével a márkák képesek mélyebb kapcsolatot kialakítani a potenciális vásárlókkal.

Google Kampányok Tervezése

Mint Google partnerek, kiemelkedő szakértelemmel és mélyreható ismeretekkel rendelkezünk a Google kampányok tervezésében és menedzselésében. Partneri státuszunk biztosítja számunkra a legfrissebb piaci trendekhez és technológiákhoz való hozzáférést, amelyek lehetővé teszik számunkra, hogy ügyfeleink számára a legoptimálisabb és leghatékonyabb online marketing stratégiákat kínáljuk.

A tervezési folyamatunk kulcsfontosságú eleme az ügyfél céljainak és igényeinek alapos megértése. Ezt követően készítünk egy testreszabott tervet, amely magában foglalja a célközönség meghatározását, a kulcsszavak és hirdetési formátumok kiválasztását, valamint a költségvetés optimalizálását.

Figyelünk a kampányodra!

A menedzsment fázisban folyamatosan monitorozzuk és finomhangoljuk a kampányokat, hogy maximalizáljuk a ROI-t (Return on Investment – megtérülési ráta). Az A/B tesztelés, konverziókövetés és teljesítményelemzés segítségével pontosan mérjük a kampányok hatékonyságát, és szükség esetén gyorsan reagálunk a piaci változásokra.

Google partnerként az a célunk, hogy ügyfeleink hirdetései a lehető legnagyobb hatékonysággal érjék el a kívánt közönséget, és folyamatosan növeljék üzleti sikerüket. A Google által biztosított exkluzív betekintések és erőforrások révén biztosíthatjuk, hogy a kampányaink mindig a legfrissebb digitális marketing trendek és gyakorlatok szerint legyenek kialakítva.

Ár: 50.000 Ft-tól.