KREATÍV TARTALOM

1. SZÖVEGÍRÁS

Vállalkozásunknak a minőségi, hatékony és célzott kommunikáció az alapja, és a szövegírás fontos része ennek a stratégiának. A megfelelően kidolgozott és kreatív szövegek nélkülözhetetlenek a weboldalak, hirdetések és tartalmak hatékony megalkotásában.

Mint minden marketing megjelenésnél nagy hangsúly kell fektetni a célcsoport és platform szerinti tartalomgyártás.

Az általunk írt reklámszövegek arra törekednek, hogy inspiráljanak, tájékoztassanak és meggyőzzenek. Szövegeink nem csupán információt közvetítenek, hanem érzelmeket váltanak ki, cselekvésre ösztönöznek és hűséget építenek. Az általunk alkalmazott stratégia kulcsfontosságú az online jelenlét növelésében és a látogatók konverziójában.

A weboldalak írt tartalmak SEO-szemlélettel, a kulcsszavak megfelelő beépítése révén biztosítjuk, hogy ezek a weboldalak könnyen megtalálhatók legyenek a keresőmotorokban.

2. Bannerek, kreatív posztok készítése

Sokszor nem fektetnek kellő hangsúlyt a hirdetési anyagok kreatív elkészítésére. A célközönségnek megfelelő problémák feltárása és megoldások kínálása termékünk vagy szolgáltatásunk révén jelentősen növeli a reklámok hatékonyságát. Egyszerű példával szemléltetve:

Ha hirdetéseinkre 1% konverzió jön létre (ez gyakran általános), ami azt jelenti, hogy 100 elérésből 1 ember vásárolja meg a termékünket, akkor a kreatív tartalom 1%-os hatékonyságnövelése gyakorlatilag megduplázhatja a forgalmat. Amennyiben erre nem fektetünk hangsúlyt, ugyanezt a hatást a hirdetési költség megduplázásával lehet csak elérni.

Mi, mint kreatív ügynökség, kiemelt figyelmet szentelünk a megfelelő bannerek tartalmának és vizuális megjelenésének.

 

3. videó gyártás

Az elmúlt évtizedben jelentős változásokon mentek keresztül fogyasztási szokásaink. Az olvasási kedv meredeken csökkent, helyette a videós tartalmak népszerűsége emelkedett. A cégbemutató image filmek mellett a termékbemutatók és használati útmutatók esetében is megnőtt a videós tartalmak jelentősége.

Nemcsak a videók elkészítésében segítjük a cég kommunikációját, hanem aktívan részt veszünk a koncepció kidolgozásában is. Ezáltal olyan tartalmakat készítünk, amelyek nem csupán bemutatják a céget vagy a termékeket, hanem megfelelően képviselik és kommunikálják az üzenetet a nézők felé.

4. Nyomdai anyagok tervezése

Sokan azt gondolják, a mai online világban kevés jelentősége van e nyomdai reklám anyagoknak. De ez nincs így.

B2B szektorban a személyes megbeszélésekkor nem csak az információ átadása szempontjából hasznos, de a cég presztízsét is erősíti egy minőségi nyomdai anyag. Tervezünk és kivitelezünk minőségi cég- és termékbemutató katalógusokat. Digitális nyomdai háttérnek köszönhetően lehetőség van kis példányszámú gyártásra is (akár 1-2 db).

Itt kell megemlítenünk a csomagolóanyagok tervezését is. A termék eladhatóságának szempontjából nagy jelentősége van a pozicionálás szerinti termékcsomagolásnak. Az áruházak polcain nagyon nagy választék van, és sokszor csak a csomagolással tudunk kitűnni.

Ár: 12.000 Ft/órától.

5. Stand tervezés

Bár mára már kezd háttérbe szorulni a kiállítási jelenlét, de több szegmensben még nagy a jelentősége. Az értékesítésből a legtöbb esetben egy ügyfélkapcsolati helyszínné válik. A vállalkozás megmutatja új termékét, piaci erejét. Itt van jelentős szerepe az erős és megkapó design anyagoknak, és a gazdaságos kivitelezésnek. Mi a grafikai tervezésen túl, eszköz javaslatokat is teszünk, hogy kiállítási anyagai többször és többféleképpen felhasználhatóak legyenek

Kiállítási eszközök és standok tervezése