A Frutomania olyan természetes zöldség- és gyümölcsléket gyárt, amelyeket 9 országban forgalmaznak. Magyarországi forgalmazásukhoz kérték segítségünket. Fontos volt, hogy a termék prémiumkategóriásnak tűnjön.
Mivel kiemelt jelentőséget tulajdonítottunk az értékesítési helyeken történő promócióknak, a weboldal mellett több nyomtatott anyagot is készítettünk. Az éttermek és kávézók asztalaira helyezhető táblákon kívül az üzletek polcaira is ragasztható flyerek készültek. Mivel az anyagok, amelyeket a beszállítótól kaptunk, nem voltak megfelelőek, úgy döntöttünk, hogy újra fotózzuk őket. Így olyan kreatív anyagokat készítettünk, amelyek méltóak voltak a termék minőségéhez és hatékonyan prezentálták azt.
Különösen izgalmas volt a projekt a termék Sirha kiállítási megjelenése kapcsán. Mivel a termék egyedi és prémium volt, nem kívántuk stock anyagokkal megoldani a kreatív megjelenést. Miután összeállítottuk a koncepciót, kiválasztottuk azt a három modellt, akikkel elkészültek a kampányhoz tartozó tesztfotók. Ezután hoztuk meg a döntést, és Kis Virág mellett döntöttünk. A professzionális fotózás után a grafikai tervek egy 4×2 méteres szétszedhető hátfalon valósultak meg. Ennek előnye, hogy többször is felhasználható. Erről készült egy rövid videófilm is.