A megrendelő kérése:

Az együttműködés 2017-re nyúlik vissza.

A cég arculata több mint 20 éve tekint vissza, így megvalósítása elavulttá vált. Feladatunk volt az arculat felújítása úgy, hogy bizonyos elemek megmaradjanak, és valamelyest emlékeztessenek a régi logóra. (Régi logót is érdemes lenne megvizsgálni.) Fontos volt a teljes cég külső megjelenésének újra értelmezése, egy minőségi megjelenés létrehozása mind offline, mind online platformokon.

A megoldásunk:

Több koncepció elkészülte után az új logó a korábbi logó M betűjét és a mérleget jelképező háromszöget tartotta meg. Ennek hamarosan két további változata is elkészült, melyek a cég különböző üzleti szegmenseinek szólnak, és egységes egészet alkotnak.

Ebben a szegmensben kiemelkedő fontossággal bírnak a nyomdai minőségű cég és termékbemutató katalógusok. 

Később, az egyes üzleti szegmensekhez kapcsolódóan több weboldal és a kampányokat támogató landing oldalak is elkészültek. A cég folyamatos fejlődése számos kihívást és feladatot állít elénk, melyeket örömmel vállalunk és kezelünk.

Képek a projektről