A megrendelő kérése:

A Ferroép Zrt. minket bízott meg azzal, hogy modernizáljuk meglévő arculatukat. Mivel a cég több mint 30 éves múltra tekint vissza, és erős, jól bejáratott márka áll mögötte, teljesen új megjelenés kialakítása nem volt opció. A cél inkább az volt, hogy a meglévő arculatot modernizáljuk.

A weboldal külső megjelenésében a letisztult, mérnöki gondolkodást szerettük volna tükrözni.

A megoldásunk:

A tervezési folyamatot vázlatok készítése és szerkesztett tervek előzik meg. Azt gondolnánk, könnyebb feladat egy meglévő logót átrajzolni, mint egy teljesen újat készíteni, de ez tévedés. A keretek és meghatározott stílus között maradva újat alkotni úgy, hogy a régi alapok megmaradnak, nagyobb szakmaiságot igényel.

A logó az arculat alapja csupán. Az Office csomag nélkülözhetetlen kiegészítője egy ilyen nagyvállalatnak. Névjegyek, levélpapírok, dossziék … Ezeknek érzékeltetniük kell a letisztultságot, a mérnöki precizitást és az innovációt, valamint jól kell illeszkedniük a logóhoz.

A teljes arculati kézikönyv szöveges leírással, ajánlásokkal és tiltásokkal segít abban, hogy a későbbiekben minél pontosabban és következetesebben legyen betartva a meghatározott arculat. 

Képek a projektről